Van 10:15 – 10:45 uur en van 15:15 – 15:45 uur
is er pauze en overleg. Wij zijn dan aan de balie en telefonisch alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
Van 10:15 – 10:45 uur en van 15:15 – 15:45 uur
is er pauze en overleg. Wij zijn dan aan de balie en telefonisch alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
Tussen 11:00 – 12:00 uur en 14:00 – 16:00 kunt u op hetzelfde nummer bellen voor uitslagen van onderzoeken. Met het oog op de aangescherpte privacywet willen wij u er graag op wijzen dat uitslagen enkel aan de persoon zelf kunnen worden medegedeeld en niet aan anderen.
Uw urine laten controleren op een blaasontsteking kan tussen 8:00 – 10:00 uur. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Zorg er wel voor dat uw naam en geboortedatum duidelijk op het potje staan. Vervolgens kunt u tussen 11 en 12 uur bellen voor de uitslag.
Behalve via deze website, kunt u ook 24 uur per dag herhaalmedicatie aanvragen via onze receptenlijn. Hiervoor belt u met onze algemene nummer 0599-589050 en kiest u optie -4- in het keuzemenu.
Spreek na de pieptoon duidelijk uw naam, geboortedatum en apotheek in, vervolgens de naam en sterkte van het geneesmiddel.
Ook hiervoor geldt dat wij uw bestelling elke werkdag om 10:00 uur naar uw apotheek sturen. Bij apotheek de Vriendschap (aan de markt) en bij de apotheek op het Molenplein (Benu apotheek) kunt u uw medicatie na twee werkdagen ophalen.
Medicijndoosjes inleveren
Een derde manier om herhaalmedicatie aan te vragen is het inleveren van de oude doosjes. Deze kunt u dan in de rode box gooien die bij de ingang van de praktijk staat.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Je (huis)arts en apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.